Հայոց լեզու․ Առաջադրանքներ

Ա․ Փոքրիկ գետակը զվարթ կարկաչում է։(պարզ)

Սաստիկ ցրտերը եկան և թրչյուները չվաեցին տաք երկրներ։(Բարդ)

Տիգրանը նվագում է իսկ նրա փոքրիկ քույրիկը երգում է։(պարզ)

Անձրևը դադարեց, և երկնքում հայտնվեց գույնզգույն ծիածանը։

Լևոնն ու Ռաֆայելը ֆուտբոլ են խաղաում։(պարզ)

Բ․ Ո՞վ է կոտրել ապակին։

Դռան ապա՞կին է կոտրվել։

Դռան ապա՞կին է կոտրվել։

Գ․ Հրամայական նախադասություն

Մ՝ի վազիր։

Ժպտ՝ա մադկանց։

Կարդ՝ա հեքյաթը։

Դ․Բացակնչական նախադասություն

Ի՛նչ լավ եղանակ է։

Ծնունդտ շնորհավո՛ր։

Հարցական

Ո՞վ է կերել իմ ուտելիքը։

Դուք կարող ե՞ք մեզ օգնել։

Ո՞վ կխաղա իմ հետ։

Ես կարա՞մ ձեզ օգնել։

Ո՞նց քշել ավտոմեքենա։

հրամայական

Մ՝ի քնիր։

Մ՝ի կեր։

Գոր՝ծ արա։

Խոս՝ա տատիկի հետ։

սկս՝ի խաղալ։

Բացականչական

Արսե՛ն մոտ արի։

Արմե՝ն գործ արա։

Ար՝և ժպտա։

Հե՝յ արև դուրս արիր։

Արշ՝ակ դուրս քցիր դա։

Մայր՝իկ արի իմ մոտ։

Կոչական

Մայրի՛կ, կարոտել եմ քեզ:

Ինչո՞ւ ես լալիս, մայրի՛կ:

Դասերս վերջացնեմ, մայրի՛կ, հետո կգամ:

Մայր՛իկ, չմոռանաս ինձ արավոտյան արթնացնել։

Մայ՝րիկ, շուտ կգաս դպրոց

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով